• Missä tilaukseni on?

      Kun tilauksesi on käsitelty ja lähetetty, lähetämme sinulle seurantanumeron, jonka avulla voit seurata tilaustasi. Voit tarkistaa tilauksesi tilan kirjautumalla tilillesi.

    • Mikä on ilmaisen toimituksen raja?

      Kun tilaus ylittää 300€

    • Paljonko toimitus maksaa?

      Pientoimituslisä 15€ tulee tilauksiin alle 300€

    • Kuinka pitkä toimitusaika on?

      Normaali toimitusaika on 3-5 arkipäivää

    • Olen unohtanut salasanani

      Luo uusi salasana tästä

    • Haluan tehdä reklamaation

      Klikkaa tästä: Reklamaatiolomake

    • Mistä löydän hinnastot?

      Kirjaudu sisään ja klikkaa tästä. Valitse haluamasi tuotemerkki ja etsi tietoa oikeasta kansiosta.

    • Mikä on kuukauden kampanja?
    • Mistä löydän reklamaatiolomakkeen?

      Täytä lomake ja lähetä se tuotteiden kanssa osoitteeseen:

      Dermarome AB
      Att: Reklamation
      Rosenlundsgatan 50, 4 tr
      118 63 Stockholm

    • Mistä löydän värikartat?

      Kirjaudu sisään ja klikkaa tästä. Valitse haluamasi tuotemerkki ja etsi tietoa oikeasta kansiosta.

    • Miten voin tulla tuotemerkkienne jälleenmyyjäksi?
    • Mistä löydän jälleenmyyjänne?
    • Testers
      Koska meillä on rajoitettu määrä testereitä per sarja/maa, niin emme voi myydä/antaa testereitä, mikäli teillä ei ole kyseistä sarjaa käytössä. Tästä syystä, olemme avanneet verkkokaupassamme kaikki talomme sarjat (lukuun ottamatta: Elemis, Skinbetter ja Priori), jotta voitte tilata sisäänostohinnalla kokeiluun tuotteita, mikäli haluatte itse kokeilla tuotteita sarjasta, jota teillä ei vielä ole hoitolassanne. Eli voitte tilata myyntikokoja tai ammattikokoja kokeiluun kaikista sarjoista, lukuunottamatta: Elemis, Skinbetter ja Priori. Normaalisti testerit tulevat veloituksetta, kun sarjan jälleenmyyjä tilaa uutta tuotetta x3 + testerit, Siinä tapauksessa testeri tulee veloituksetta. Kyseisen sarjan jälleenmyyjänä, voit myös ostaa testerietä -75% ostohinnasta, mikäli tarvitsee uutta testeriä hoitolaan. Oman sarjan testerit on rajoitettu 1 kappale / hoitola / tuote jotta niitä riittää kaikille meidän jälleenmyyjille.
    • Näytteet

      Näytteet ovat myynninedistämiseen ja mielellään annamme niitä teille, saatavuudesta riippuen. Laittakaa mielellään Marielle viestiä, mikäli olette oman sarjanne näytteitä vailla (loman aikana voitte tilata oman sarjan näytteitä verkkokaupan kautta, mutta mikäli niitä ei ole, niin voitte taas loman jälkeen niitä tilata Marien kautta.) 

    • Restorder

      Meillä ei ole jälkitoimitusjärjestelmää, vaan puuttuvat tuotteet kannattaa kirjata ylös, ja tehdään uusi tilaus, kun puuttuvat tuotteet saapuvat.